FART

Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

mandag den 23. august 2010

Blooms!

Farende på vej til arbejde hver morgen kun at nå frem til hjemme i mørke, gør det svært at fokusere på haven. I dag da jeg trådte ud af butikken var jeg glad for at finde mig selv stående udenfor i den herligste forhold i foråret.

Bilkørsel min korte tur hjem bemærkede jeg klumper af Crocus og endda et par tidlige påskeliljer i blomst. Jeg kunne ikke vente med at komme til min egen lille stykke af himlen for at se, hvad der var her.

Sikker nok, kørsel langsom som kan være nede min indkørsel så jeg, at foråret er kommet her på Old Country Garden også!

Bladene er stadig nede tykke, stærkt filtret fra den dybe sne, der dækkede dem kun to korte uger siden. Galianthus (sne dråber) Crocus og andre tidlige forår dameunderbukser synes ikke til at tænke på, de bare muskuløs deres vej gennem at stikke op og hilse det varme solskin.


I det store arrangement med ting, er disse blooms lillebitte juveler spredt over et meget stort landskab. Still, den glæde, de bringer, når jeg ser dem er deres vægt værd i guld.

De Hellebores have været lige så travlt at skubbe deres spektakulære knopper, skal denne vinter har været perfekt for dem, fordi jeg ser mere knopper end nogensinde.

Selv Sempervivum (Hen's & Chicks) er glade for at opsuge den kølige solskin.

Torsdag vi forventer 60 grader temperaturer og jeg fri fra arbejde. Hvordan mudrede tror du jeg vil være i stand til at få?

Kan ikke vente med at se :-)
Melanie