FART

Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

lørdag den 31. juli 2010

Gaet hvem der kom til middag?


Forestil dig, er hastigt gå ind i en ubrugt plads, og så snart du åbner døren, ser du dette.
»Denne« var en harmløs Rat Snake, men den skræk det gav mig skal helt sikkert være genlyde gennem DNA af mindst de kommende 3 generationer af min familie!

Spol tilbage: Et par måneder siden en besætning på malere og deres bøjler-on havde overtaget mit hus. Ødelæggelsen de bragte i deres kølvand stadig har mig rive mit hår ud. I et bestemt badeværelse de endte krakning tilework og forlader store plamager af hvid cement forsøge at lappe på mere brudt fliser. I bakspejlet må have deres prikken over i'et er at trække ud i afløbet dække og derefter henkastet placere den tilbage uden at bekymre sig til cement den ned.
Under alle omstændigheder var det endelige resultat, at det så så slemt, at vi lukkede op, at rummet indtil vi finder tid til at rette det op igen.

Den anden dag, huskede jeg, at jeg var nødt til at tjekke om nogle ting der, og skyndte gik i. Kun at indse, at noget ikke var helt rigtigt. Og der til venstre for mig, kun 2 meter væk var denne meget bange Rat Snake, selvfølgelig tænker det samme! Han var krøbet op på vasken og blev bogstaveligt talt at forsøge at klatre på væggen.
Jeg blev ellevild! Nu er jeg vant til at se slanger i haven og rent faktisk nyde det (fra en sikker afstand), men jeg har aldrig nogensinde haft en af dem, der faktisk inde i mit hus. Jeg tror, jeg var mere overrasket, fordi det var så helt uventet.

Det gjorde ikke rigtig lade sig registrere i mit sind, at det kun var en harmløs Rat Snake, men alt, hvad jeg kunne tænke på dette tidspunkt var der er en slange i mit hus, og det er passage alle linjer, at vi har trukket ned gennem årene.
I alle mine år af levende her, har de aldrig gjort, men foretrak at blive i haven, jagter frøer eller rotter eller hvad tog deres fancy. Og jeg har været taknemmelig for dem for det. Men det har altid været \ "du bliver i dit rum og jeg vil holde mig til mit rum \" mellem os. Så hvorfor havde det ændret sig nu?

Svaret på dette var en stor frø liggende i nærheden af afløbet. Det var åbenbart kommet op gennem de løse drain dække og slangen havde fulgt det i. Jeg spekulerer på, hvad han tænkte på dette mærkelige nye område ...
Anyway, vores helper kom bevæbnet med en lang pind og slog det ned på gulvet i nærheden af afløbet. Den hastighed, hvormed det zippede ned, at afløbet var fantastisk!

Stakkels lille slange! Han var kommet i på udkig efter en dejlig rolig måltid og alt, hvad han fik, var gatecrashing mennesker!