FART

Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

fredag den 23. juli 2010

Foerste Major Snow af saesonen

Af Mark J. Donovan

I dag havde vi den første store sne af sæsonen her i det sydlige New Hampshire. Vi fik omkring 7 inches af tunge våde sne. Heldigvis havde jeg forberedt Snerydningsmaskinen sidste uge. JEG kontrollerede den olie, renset tændrøret og fyldte tank.

På grund af vægten af sne jeg lavet to kort med Snerydningsmaskinen, når tidligere i dag, og derefter en endelig pass efter sneen havde stoppet. Jeg har også brugt taget rake at tage sneen væk fra taget tagskægget. Sneen var meget pløret og våd. Ved at tage sneen væk fra taget tagskægget jeg bør være i stand til at undgå, hvad der ville have været den uundgåelige isen dæmninger. Jeg var især bekymret med tag over min garage / bonus værelse. Taget helvedesild er med uslebne form, og jeg havde håbet at få dem erstattet af nu. Desværre tagdækning kontrahenten om, at jeg havde foret op til 8 uger siden har stået fødderne på at komme på arbejdsstedet. Nu er der et tykt tæppe af sne på taget, der sandsynligvis ikke vil blive smelter helst snart. Det vil højst sandsynligt blive forår, når han ankommer på scenen.

Efter raking sneen væk fra tag udhæng, min søn, kone og jeg skovlede de dæk og gangstier. Har jeg fortælle Dem allerede, at sneen var tung:)? Tricket med tung våd sne er at gå langsomt og støt og tage pauser, når du har brug for. Farende denne type arbejde er, hvad der forårsager mange af en folk til at droppe døde af et hjerteanfald.

I processen med at skovle sne, måtte jeg køre ind for at få et andet par handsker. I processen med at fjerne mine støvler jeg bogstaveligt talt revet den øverste del væk fra den nederste del af en af mine støvler. Støvlerne var angiveligt en høj kvalitet boot. Så meget for det. Jeg tror jeg vil bede for nogle nye støvler til jul.

Med sne skovle og blæste fuldstændig, nu sin »tid til at fokusere på hjemmesiden (HomeAdditionPlus.com) og besvare nogle af dagens spørgsmål.