FART

Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

mandag den 18. januar 2010

The End of Days

Kære Real World,
Jeg hører det klamt bip af din immanent tilbage. Det har vækket mig fra en drømmende søvn fyldt med bleer, engorged bryster, kurrende og gråd. Som jeg groggily kig gennem et åbent øje, jeg er klar over den lodrette ækvator på min mave er ved at forsvinde, min baby sover igennem om natten (for det meste), og jeg kan effektivt drive en brystpumpe. Alt dette kan kun betyde én ting: Min barsel er slut.
De seneste tre måneder begyndte som de skøreste, mest surrealistiske, f \ 'ed op uger af min eksistens. Vores liv blev begravet under en 7 £ baby og ordene, \ "Hvad fanden skete der? \" Overtog hele vores hus. Jeg var granatchok, traumatiseret og helt overvældet af vores lille datter. Nu, hvor jeg \ 'm ved enden af disse tre måneder, jeg føler ... overraskende okay. Selv den mindste smule tillid. Og tør jeg sige, lykkelig.
Mine damer og herrer, ligesom jeg har en baby. Og jeg tror, at der \ 'sa chance for, at mit barn kan lide mig.



Fordi jeg altid har elsket at gøre lister, her er en liste over hvad jeg \ 've udført i de seneste 90 dage:
1) fødte.
2) Nyttiggjort fra førnævnte fødslen.
3) Cried næsten lige så meget som en nyfødt.
4) Blev den menneskelige svarer til en malkeko.
5) Blev dygtig til at bevare shampoo. Betydning I don \ 't bruge det så meget som jeg plejer. Fordi jeg don \ 't bade så meget som jeg plejer. Hvilket igen gør mig lugter meget mere end jeg vant til.
6) lært, at jeg har \ "god \" sweatshirts. Disse fungerer som min kjole tøj til særlige lejligheder, som forlader huset.
7) forstå, at Target er som kirke for nye moms. Vi gør vores ugentlige pilgrimsrejse og kommune med andre unbathed moms i deres fineste sweatshirts, spundet af 100 procent ren bomuld og måske lidt Lycra. Vi prædiker til hinanden om mærker af flasker, formel og bleer, men kun når de er inviteret til at gøre det. Luften er fyldt med et dæmpet frygt for babyer græder og den rolige forståelse af, at når en lille krop satte sig i en indkøbsvogn begynder at hyle, ingen ond vilje vil kunne mærkes. Målet er et sikkert sted for selv de nyeste af moms.
8) lærte at værdsætte ironien pumpe i et fodboldstadion badeværelse stall omgivet af beruset kollegium børn, fordi jeg plejede at være en af dem.
9) lærte at sikre I \ 'm ikke ubevidst pumpe i den eneste ulempe stalden, så kvinden i kørestolen gør ikke \' t nødt til at vente 20 minutter for mig at slutte \ "min forretning. \"
10) lært, at når du bruger 20 + minutter i en stald med en pumpe, der lyder som en respirator, andre mennesker får bekymret over din velfærd og spørg hvis du har brug for hjælp.
11) Når du \ ve 'været puked den nok gange, du faktisk begynder savnede duften af baby spytte op på dit tøj.
12) Uddannet et menneske til at sove trygt From Dusk Till Dawn, så min hjerne kan fungere fra 8 til 5. Okay, virkelig det \ 's fra 10-ish til 6-ish, med lejlighedsvise 3 fodring.
13) Endelig, endelig slap alle frygt, angst og tvivl om sig selv for at være en ny mor og lærte at lige nydt min baby.


Jeg vil gøre mit bedste for at Skat hvert minut af denne sidste uge har jeg med min lille pige. For når det \ 's tid til at vende tilbage til fastsættelse af mit gamle liv, vil jeg savne hende så.