FART

Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

tirsdag den 26. januar 2010

Bare venter

Vejret i november har været fantastisk. Temperaturerne har ligget omkring 10 grader Celsius og derover. Der er næsten ingen regn. Men jeg ved, at alle kan skifte på et øjeblik, og vintervejret sætter ind
Mit vejr prædiktorer er klar og venter.


Den seneste tilføjelse er Grim, der sidder på toppen af stillingen ved hoveddøren. Jeg spekulerer på, om nogen sne vil vove at sætte sig på ham?

Så er min trofaste Gary de Gargoyle, der har graced dæk i et par år. Plejede jeg at tage ham ind i vinteren, men han fik drillet af drengene i hætten over på GardenJoy plads. Så nu er han tappert sidder udenfor hele vinteren, blot venter på at lade mig vide, hvad vejret er.


Husk det sjove haven sjov måde jeg gjorde sidste år? Jeg har det hang i bunken hegnet blot venter på det væmmelige vejr at ankomme. Tag et kig og se, hvordan jeg gjorde det. Der er en sød digt, der går med det, og det ville gøre en sjov gave til vejret watcher på din gave listen.


Er du bare sidde og vente på den vintervejret til at ske? Jeg ikke jeg har nydt denne vidunderlige vejr.
Tak for at tage tid til at besøge i dag.

Sendt til tunge brug på Crafty Gardener blog og hjemmeside.
(tilføjet som en person er ved at tage mine indlæg og bruge dem på deres hjemmeside) Disse websteder er havesting mine indlæg / feeds / billeder. Jeg er ikke forbundet med furniturecustommade.com, designedgardens.com, tranquilgarden.com eller nogen steder skabt af NameMedia Hjem og Have websteder, der bruger mit indlæg (og måske dine) at fremme salget af de forskellige poster
Etiketter: vejr, sjov, vejr forudsigelser
Rediger - har denne post været reposted igen .. se for at se om din er der også ... de skifter hvert par dage, så hold øje med siden ... hvis det er klager
© Crafty Gartner Hvis du læser dette indlæg noget sted, men på min blog eller på Blotanical ... det er blevet stjålet. Jeg er ikke forbundet med eller give tilladelse til furniturecustommade.com, designedgardens.com, tranquilgarden.com eller nogen steder skabt af NameMedia Hus og have til at bruge mit indlæg til at fremme salget af forskellige punkter. De nægter at besvare e-mails og tage mit feed ned.