FART

Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

mandag den 5. oktober 2009

Brad Ford stadig


Jeg har været en dårlig blogger. Jeg har ikke været at holde op med en masse af mine favorit designere hjemmesider. Hvis jeg havde været flittig Jeg har allerede sendt de nye arbejde som indretningsarkitekt Brad Ford. Tal om afslappet elegance. En dejlig blanding af neutrale opvarmes med dæmpet hindbær og citrus greens, varm orange, røde og iskolde blues. Lag af tekstur i monokrom paletter. Vintage glam og fantastisk grafik. Sandheden skal frem Jeg vil meget sandsynligt, at begå en forbrydelse at få kontoret billedet ovenfor. Besvime! For endnu mere af hans seneste arbejde hovedet over til sin blog Design terapi for at se, hvordan denne smarte søn lavet over hans forældres første hus på en meget begrænset budget.