FART

Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

lørdag den 25. juli 2009

Det skal man

Det var alt hvad jeg kunne gøre for at komme ud af sengen her til morgen. Der synes ikke at være mere end et par contiguous square inches for mig, at det ikke gør ondt. Heldigvis har jeg kun havde en mellemlang tung pose papirkurv kæmpe med (at have taget alt andet ud til gyde aftes) eller jeg kan blive liggende i indkørsel med det!

Jeg har få noget søvn lørdag nat, men blev indført ved 8:30 om søndagen, der skaber eller andet aktivt tikkende elementer ud af en sund på opgavelisten.

9, var jeg gør en hardware butik listen. Med 10, jeg var klædt og på 10:30, jeg gik rundt i køkkenet, tilføjer skruer til backerboard de områder, som det syntes ikke at være sikret ned. Jeg er også fast besluttet på "mellemledere" og lagt et par fliser på gulvet for at få en idé om, hvordan jeg kunne arbejde. En time senere var jeg på vej. Jeg startede med et stop for at få husholdningsartikler (en pose, som enten er stadig i trunk af mariehøne ellers var tilbage på Wal-Mart.) Så det var på Home Depot.

De ville ikke klippe stykke undergrundsbane tile panel til badeværelser, fordi "det ikke er træ." Fine. Jeg er vant til at blive en parkeringsplads spektakel og i går var ingen undtagelse. Når udenfor, jeg lagde fuld blad, parkering stedet ud for mariehøne, mønster opad. Så jeg foldet det så tæt på en halv som jeg kunne og skubbet på det, indtil det brød. Der var et par dømt som jeg fyld den deraf følgende to stykker i kufferten.

Jeg har også købt gulvbelægning klæbestof og injektionsmørtel. Moderen var ikke tilfreds med udvælgelse til køkkenet. Fin. Hun har for at gå tilbage med mig at vende tilbage og få den farve hun ønsker. I'm not going gennem denne en tredje gang.

Jeg var nødt til at klippe, men ukrudt langs drev, fortov og gangbro var ude af kontrol. Så meget som jeg hadede todo det, jeg busted den nye Weed Æderen at jeg gerne købte sidste år, men aldrig brugt. Det virkede utrolig godt, og jeg havde formået at gøre de fleste af de forreste i lidt mere end en time. Mine arme var allerede ømt. Hængende på at Weed Æderen for at lange ikke hjalp.

Og så feje op i rodet og indhalingstidspunkt alting omkring ... Ja, jeg betaler prisen i dag. Med interesse. På kreditkortselskabet satser.