FART

Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

onsdag den 17. februar 2010

Sten Holder

Jeg var knusende temmelig dårligt på de udskårne oilstone indehaveren jeg fotograferet på Brown International Tool Auktionen og Dealer Show (til højre), så jeg besluttede at gøre en.

Jeg bruger mine andre aktuelle knuse-schweiziske pære-for de udskårne sektion af låget, og bacote for selve boksen.

For det første, jeg skåret en praksis stykke med fyr og fandt, at udskæringen er ikke nødvendigt at være meget dybt i virkeligheden, ikke for dybt, ikke se godt ud, for at opnå en 3-dimensionel udseende.

Jeg opdagede også, at det er bedst at snige sig ind på den endelige skitse af hvert enkelt værktøj, ellers kan du chip ud et afsnit ved en fejltagelse.

Jeg brugte gouges at matchede de kurver og mejsler for de rette linjer at definere de former for værktøj.

Når jeg har fjernet affaldet fra baggrunden-kun 3 / 32 \ "deep-jeg ryddede op i stykker omkring hvert redskab til at skabe deres præcise form.

Nogle kanter af de værktøjer, var dinged op i processen, men de skulle facetslebne i sin endelige form, så ingen big deal.

Kun tre små værktøjer er færdig og nogle ru områder i baggrunden skal glattes, men jeg kan se, hvorfor nogen skulle ønske at skære låget på en oilstone indehaveren: Det er sjovt!