FART

Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

fredag den 11. september 2009

Alle pyntet

I løbet af weekenden, omlakeret moderen dækket. Dette var efter, at hun tilbragte en stor mængde tid tætningsstrimler og laver andre reparationer, og efter at jeg havde erstattet et par vildfarne bestyrelser. Jeg vil gøre bare en smule mere arbejde på dækket i en ikke så fjern fremtid.

Dette har været en næsten årligt ritual, siden jeg genopbyggede deckfloor tilbage i 1996. Hvis jeg havde haft et valg måde dengang, ville jeg have elsket at bruge en af disse sammensatte dæk etager i stedet for pres-behandlet tømmer.

Dette bringer mig til vores venner over på Better Homes and Gardens. Hvis et dæk er i din fremtid - og, afhængigt af hvor du bor, har du stadig fik en god bid af sommeren for at komme i gang - du vil helt sikkert ønske at checke deres hjemmeside om alle emner om dæk-relateret.

Blandt højdepunkterne i den komplette liste over BHG.com dæk ressourcer er:
10 ting at vide, før du starter perfekt for første gang deckees
Designe den perfekte dæk-gøre dine dæk skinne, mens du stadig spare $ $ $ $
træ-dæk vedligeholdelse - holde dine dæk immaculate i de kommende år
10-point sikkerhed checkliste - dæk gode råd om sikkerhed fra den nationale amerikanske Deck & Gelænder Association

Desværre dækket på denne D * mn House er temmelig ydmyg. Det er ikke noget så store som disse. Er de ikke smuk?