FART

Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

fredag den 10. december 2010

Flytning Sammen med Shamrocks

Designere af malede Broderi lærred har året alle vendte rundt, da vi er nødt til at planlægge - waaaay forud for selve sæsonen. Jeg tror, det drejer sig om den Shamrocks, nogle af os er bare træt af at se græskar og hekse igen og igen og igen.

Jeg kan ikke gøre Halloween alligevel, bortset fra en plet af slik majs nu og da. Jeg har ingen idé om, hvorfor jeg besluttede cookies ville være en god idé - men her er det.

Mens jeg arbejdede på to af disse i dag, og mit sind går hurtigere og hurtigere, jeg tænkte på cookie cutter figurer jeg begyndte at bruge år siden at gøre smykker i stedet for at spilde tid og materialer, som jeg arbejdede på nye teknikker og sting, og forsøgte afprøve nye tråde.

Jeg havde faktisk cookie cutters at spore rundt, og til sidst sætte dem alle i et hæfte, som nu er blevet en e-bog. Jeg tilbyder det til halv pris (på siden bar), så længe jeg er på denne Shamrock cookie binge, da jeg tænkte nogle af jer måske nyde at prøve disse ud for jer selv. Det har et par ekstra figurer, som en mini-strømpe, der indgår også. (Jeg har også mine \ "Paint Your Own Canvas \" til halv pris på Freebies Osv bloggen i denne uge.)

Anyway - tilbage til emnet: Den første foto viser at komme i gang, og viser i begyndelsen af småkagedej grænse - den rette metode til basketweave at holde det pænt. Pilen peger på, hvor jeg stoppede for at kunne fortsætte skud sting i en lige linje - og i toppen så godt.
Dette er vist som tutorials på begge blogs med flere detaljer.

Det andet billede viser skuddet rækken afsluttet, kort en maske. Disse to er faktisk bevæger sig ad hurtigt. Husk at grøn er en beroligende og terapeutisk farve!

Jeg brugte diagonale kashmir på den første, som jeg har tænkt mig at \ "dekorere \" den med glasur.

Det behøver ikke virkelig nødt til at ligne isdannelse, da det er bare en cookie replika i Broderi, trods alt, og jeg ville hellere have tid til at lege med dekorationer - som jeg ville en wienerbrød tube hvis gøre det i køkkenet for alvor.

Bemærk, at jeg har skitseret glasur formen først, som altid, at begrænse den teksturerede søm, og for at forhindre laset og kedeligt kanter.

Den anden er virkelig smukkere end det ser ud her, da lyset var dårlig på dette tidspunkt. Jeg brugte en fantastisk \ "Holly \" grønne Vineyard silke i Nobuko søm, og Petite Meget Velvet dejen er en køligere tan, end jeg brugte på lyset, gulgrønt af den første.

Dette er en lille, slags mindless stykke, det er en lettelse fra noget stort og kompliceret, og jeg vil nyde at spille med flere, tror jeg, at eksperimentere med forskellige effekter. Jeg sætter et mønster på Freebies, som du kan printe ud og spore på lærred, hvis du ønsker at prøve et par selv.