FART

Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

torsdag den 21. maj 2009

Bruno Gets Corn-holed

Jeff over på MyNameIsIRL.com nedbryder saga Bruno Junqueira få corn-holed (gård udtryk. Brug din fantasi) ud af hans ride i Indy 500, hvor den hurtigste 33 komme til at køre race, medmindre holdet boss fuldstændig hjernen sluser og derefter får du skruet ud af din tur.

Yeah, yeah, yeah, I know, det er erhvervslivet, udvikling af et forhold, sponsor er canadiske og så er Alex Tagliani, blah blah blah. Hvis jeg kørte holdet jeg kan gøre de samme ting, men jeg vil føles som et fedtet skiderik for at gøre det, og jeg ville stå op og sige ", fordi jeg var en idiot, Bruno bliver hosed. "

Læs Jeff mest fremragende diskussion her.

I mellemtiden observationer af sorte helikoptere over IMS abounded som liga sukker-far IZOD fører næsten ikke gjort det muligt at vise. Tænk, hvis han ikke bule i? Ville vi har set nogle bizzaro "bare business " ting så? Glad for vi ikke er nødt til at finde ud af det. IRL kommercielle formand Terry Angstad sandsynligvis bestået en Quart af pink urin i de sidste fem minutter af kvalificerede.

Update: Her er et godt overblik historien fra Oreo (ESPN's John Oreovicz). Selvfølgelig er jeg enig med Oreo's sidste linje, at Bruno fortjente bedre.

Ingen kommentarer: