FART

Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

søndag den 8. marts 2009

R�dhaj Head

 Jeg har dette maleri to år siden af baren, at jeg har været skitse seneste. Det var et bestilt arbejde for en ven, som jeg gjorde to versioner. Jeg troede, at jeg gerne vise det her for at oprette en lille sort og komme væk fra så meget grafit og sort kuglepen. Tegnene er baseret løst på mange af de folk, der frekventeres af sted dengang, herunder Med venlig hilsen (på bagsiden af bar), der har en skål med min fjerntransporter kæreste fra Texas som jeg knap nok få at se. Jeg har ikke længere en hestehale, men jeg stadig bære disse t-shirts med en jern-on billede, som jeg lavede til mig selv år siden. Jeg har altid haft den ordning, i dette maleri, jeg glemmer den størrelse, men det er omkring 20 noget med 30 noget. Tegnene synes humoristisk til mig, men måske alle kan se andre ting her. Anyway ..... her er det .

Ingen kommentarer: