FART

Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

fredag den 23. januar 2009

Den midtnordiske Niveauer

Ak, jeg er ikke helt som henviser til den del af Hong Kong, hvor jeg brugte til at opholde sig, men en stigning i midten af niveau priss?ing af 'designer' clothing.�"Designer" virker som en meget dateres og brede kategori, der kan betyde alt fra b?oterede selskaber a la Prada til unge designere, der ikke har r?til at betale deres el bills.�Jeg formoder ordene " indie "og" h?ende "hj?e kategoriseringen en lille smule, men priss?ingen spille i det? �En forvirrende pulje til at blande sig i virkeligheden, fordi der er unge, indie designere, der s?er t?il langt over �� 1000, svarende til den stor pistol designers.�Men der er en ny anledning af designere, der erkender, at en ny generation af medarbejdere er ikke n?ndigvis vil v? i stand til at give sagde priss?ing, men vil ikke n? med at blive trange inden for rammerne af den h?street.�popularitet Pixie marked er et eksempel p?ette, og jeg kan kun se mere Pixie-look - alikes popping op p?ettet i l? af det n?e ?eller so.�

jeg kom p?v? af arbejdet i Barcelona-baserede designer Gemma Degara , hvis S/S 09 billeder blev flot skudt og pr?nteret en sp?ende print af japanske Samurai rustning (har Roberto Capucci's kriger p?rkninger om tankerne ...) og jeg bliver bare en generel f?se af, at stykkerne vil v? let at b?, optage og arbejde til de fleste mennesker garderobe uden alt for meget arbejde men stadig st?fint i sig selv som st?e t?..

Alle smukke ting og at v? ?ig var jeg bare overf? disse dejlige lookbook billeder og skal ske med den kun for, at du beder den evigt-bad Sp?m?t om "Men hvor meget koster det?" �Jeg f?, at dette sp?m?kun vil blive stadig mere relevant i 2009 og ikke l?ere kan jeg henvende mig til min n? op og henkastet sige "Man kan ikke s?e en pris p?reativitet!". a (Errr ... bare for at v? klar, jeg har altid ikke v?t i stand til at besvare sagde p?ldende kun fordi det er sv? at finde info ud uden at blive forvirret af engros/detail etc etc. .. og ikke fordi jeg er faktisk drejning min n? op ... det er for damn sm?il at g?nogen form for drejning.)
 Gemdegss091

 Gemdegss092

 Gemdegss095  Gemdegss096

 Gemdegss093

Anyway, Degara s?er hendes design p?tsy til priser, som er i $ 100 - $ 200 beslag, demonstrativ af, at mid-plan at jeg f? vil kun stige i ?... hendes A/W08-9 frit fald indsamling igen funktioner udskrive men omkring motiv Tovenes ...

 Gemdegetsy1  Gemdegetsy4

Jeg elsker enkelhed af denne plast l?n BELTED kjole ...

 Gemdegetsy3  Gemdegetsy2

neopren jakke er ogs?n god handel p? 80 og blot har brug for det * ahem * $ 800 Pierre Hardy neon pink neopren sandaler at opveje det (budgetl?ing i nogle omr?r giver mulighed for fantasising om groft dyre ting i andre omr?r ...).

 Neop1  Neop2

Hendes A/W08 samling er ogs?a href = "http://doshaburi.shop.multilingualcart . com /? lang_id = da & genre_id = 105 & tsuka_conv = EUR "TARGET =" _blank "> Til salg p?oshaburi , en online butik baseret i Barcelona, som ogs??er et v? af eksempler p?ette mid-plan prisfasts?else (alle det behov er et nyt design for at g?det virkelig ace ...). �

 Gemdegtee1  Gemdegtee2
Sheer panelled benvarmere? �Jeg f?en smule forudsigelig i disse dage, er jeg ikke? �

Gemdegleg

Ingen kommentarer: